- Simlock APPLE iPad 2 3G
- Simlock APPLE iPad 2 CDMA
- Simlock APPLE iPad 2 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad 3 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad 3 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad 3G
- Simlock APPLE iPad 4 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad 4 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad 9.7" Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad 9.7" Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Air 2 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Air Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Air Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Mini 2 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Mini 2 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad mini 3 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad mini 3 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad mini 4 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad mini 4 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad mini Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad mini Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Pro 10.5 Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Pro 10.5 Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Pro 12.9" Wi-Fi + Cellular 2015
- Simlock APPLE iPad Pro 12.9 Wi-Fi + Cellular 2017
- Simlock APPLE iPad Pro 12.9" Wi-Fi 2015
- Simlock APPLE iPad Pro 12.9 Wi-Fi 2017
- Simlock APPLE iPad Pro 9.7" Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Pro 9.7" Wi-Fi + Cellular
- Simlock APPLE iPad Wi-Fi
- Simlock APPLE iPad Wi-Fi + 3G
- Simlock APPLE iPhone
- Simlock APPLE iPhone 11
- Simlock APPLE iPhone 11 Pro
- Simlock APPLE iPhone 11 Pro Max
- Simlock APPLE iPhone 3G
- Simlock APPLE iPhone 3GS
- Simlock APPLE iPhone 4
- Simlock APPLE iPhone 4 8GB
- Simlock APPLE iPhone 4 CDMA
- Simlock APPLE iPhone 4S
- Simlock APPLE iPhone 5
- Simlock APPLE iPhone 5C
- Simlock APPLE iPhone 5S
- Simlock APPLE iPhone 6
- Simlock APPLE iPhone 6 Plus
- Simlock APPLE iPhone 6S
- Simlock APPLE iPhone 6S Plus
- Simlock APPLE iPhone 7
- Simlock APPLE iPhone 7 Plus
- Simlock APPLE iPhone 8
- Simlock APPLE iPhone 8 Plus
- Simlock APPLE iPhone SE
- Simlock APPLE iPhone X
- Simlock APPLE iPhone Xr
- Simlock APPLE iPhone Xs
- Simlock APPLE iPhone Xs Max
iPhone - Sprawdzenie sieci
Jest to usługa polegająca na sprawdzeniu sieci / kraju pochodzenia oraz stanu blokady simlock w iPhone / Ipad.
Sprawdzenie odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:
- Nie jest to usługa zdjęcia simlocka z telefonu! Jeśli chcesz odblokować telefon zamów jedną z usług ze słowem simlock w nazwie
- W wyniku sprawdzania dostaniesz informację o sieci / kraju pochodzenia oraz stanie blokady simlock w iPhone
- Usługa jest realizowana automatycznie. Nie zwracamy kosztów w przypadku pomyłek
- Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
- Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)
UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl
Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?
Czas oczekiwania dla tej usługi to od 1 do 10 minut. Zazwyczaj jest to około 10 minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).
Po co sprawdzać sieć / kraj pochodzenia oraz stan blokady simlock?
Mając numer IMEI można sprawdzić używany telefon przed zakupem. Dowiesz się czy telefon ma simlocka a jeśli ma to na jaką sieć - jest to niezbędna informacja jeśli chcesz odblokować telefon.
Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?
Będzie to wynik sprawdzenia. Przykładowe wyniki:
Model: iPhone 5C White 8GB
IMEI: 358802055xxxxxx
Serial Number: FCFPD0xxxxxx
Locked Carrier: UK Vodafone
SIMLock Status: Locked - czyli telefon jest zablokowany w sieci Vodafone Wielka Brytania
lub jeśli telefon jest bez simlocka to wynik wygląda następująco:
Model: iPhone SE Rose Gold 16GB
IMEI: 355796078xxxxxx
Serial Number: F18S2Exxxxxx
Carrier: Unlock
SIMLock: Unlocked
Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?
Niestety w przypadku tej usługi jest to niemożliwe. Sprawdzanie odbywa się automatycznie i nie jesteśmy w stanie anulować.
Nie mogę znaleźć swojego modelu na liście / wybrałem błędny model. Co robić?
Nie ma znaczenia model telefonu, sprawdzenie sieci odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?
Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".
Komentarze (292):
- 2012-11-24 Kristofer783 (ocena: Rewelacja (5)):
100% profesjonalizmu Polecam - 2012-11-19 mauritus (ocena: Rewelacja (5)):
mistrzostwo świata :) - 2012-11-11 Franek009 (ocena: Rewelacja (5)):
Super polecam - 2012-11-10 Drew (ocena: Rewelacja (5)):
That's just great service - 2012-11-09 swietymateusz (ocena: Rewelacja (5)):
trwało to całe 12 minut. rewela - 2012-10-29 tobhor (ocena: Rewelacja (5)):
Polecam!!! :) - 2012-10-27 poket57 (ocena: Rewelacja (5)):
Best - 2012-10-26 vinettibb (ocena: Rewelacja (5)):
Super szybko , czekałem może z 5 sekund. Polecam - 2012-10-19 andrzej75 (ocena: Super (4)):
polecam to działa - 2012-10-17 jerry (ocena: Super (4)):
bardzo OK :-)