29,00 PLN

Simlock kodem: Alcatel

Czas realizacji: od 60m do 2d (przeważnie 4h)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów Alcatel.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI oraz Provider ID.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • UWAGA: Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Provider ID znajdziesz na naklejce pod baterią - więcej informacji poniżej.
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 1 godziny do 2 dni roboczych. Zazwyczaj jest to kilka godzin. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Zazwyczaj będzie to 5 kodów: NCK, NSCK, SPCK, UK, CCK. W 99,9% przypadków do odblokowania telefonu wystarczy użyć kodu NCK (Network Code) - odblokowuje on sieć.

Czasami, jeśli telefon prosi o wpisanie Service Provider Code Key - prosimy o wpisanie kodu SPCK.

UWAGA: Czasami kod NCK może być podany w 2 wersjach: 8 i 10 cyfrowej - jedna z nich jest prawidłowa w zależności od wersji danego modelu. Jeśli pierwszy z kodów jest błędny to należy wpisać drugi.

Co to jest PROVIDER ID i jak go znaleźć:

Znajdziesz go na naklejce pod baterią, kod będzie miał 13 znaków:

Provider ID

Jeśli nie ma możliwości wyjęcia baterii prosimy sprawdzić numer provider id na pudełku:

Provider ID

lub wpisać w telefonie kombinację: *#837# lub *#3228# i przesłać nam pojawiający się tekst lub zdjęcie ekranu:

SECRO

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM która w nim nie działa (z innej sieci),
  2. Gdy pojawi się wiadomość "Enter Network Key" (czasami jest to enter ME code)  wprowadź kod, który Ci wysłaliśmy, czyli kod NCK
  3. Zaakceptuj go, telefon jest już odblokowany

Ważne: Jeżeli dostałeś od nas kod 10 cyfrowy z pauzą po 8 cyfrach oznacza to, że są dwie możliwości wpisania kodu w zależności od wersji telefonu: kod 8 cyfrowy lub kod 10 cyfrowy (wpisujemy same cyfry bez pauzy).

Np. NCK:   40814677-97:

  • wpisz najpierw kod 8 cyfrowy 40814677
  • a jeśli on nie zadziała wpisz 10 cyfrowy 4081467797

Drugim sposobem na wpisanie kodu, niestety nie we wszystkich Alcatelech działającym jest:

  1. Włącz telefon bez karty SIM,
  2. Następnie wprowadź : "*#0000*KOD#", gdzie KOD to kod NCK otrzymany od nas,
  3. Aby zakończyć wpisywanie : "*#0001*KOD#", gdzie KOD to kod NCK otrzymany od nas.

Uwaga: Jeśli kody nie są akceptowane należy zrobić tzw twardy reset telefonu i spróbować ponownie.
Twardy reset: wyłącz telefon, wciśnij [#]+[POWER] lub [VOL UP]+[POWER]

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji. W przypadku pomyłki prosimy oczywiście o kontakt. Być może uda się anulować lub zmienić dane.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa lub podane są błędne dane (błędny IMEI lub Provider ID).
  • Nie ma możliwości wpisania kodu w telefonie. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (181):

  • 2011-04-11 mawa222 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Kolejny sukces. POLECAM!!!!
  • 2011-03-04 rosta01 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Działa świetnie.
  • 2011-02-25 darozdariusz PL (ocena: Super (4)):
    jednak sie udalo tylko powinniscie wpisac ze po wyciagnieciu orginalnej karty nalezy wlozyc inna i wlaczyc tel.wtedy wyskoczy podaj kod pin i po tym trzeba podac nr. ktory podaliscie dzieki
  • 2011-02-21 slawekgosk PL (ocena: Rewelacja (5)):
    super wszystko szybko i chodzi
  • 2010-08-23 tanec78 PL (ocena: Super (4)):
    Wszystko działa bez zarzutu :)