Pytania

  1. Co to jest IMEI i gdzie go znajdę?
  2. Jak sprawdzić stan licznika kodów w nokii ?
  3. Jak odczytać MEP w Blackberry?
  4. Jak wpisać kod unlock do telefonu?
  5. Jak sprawdzić kod operatora w nokii ?
  6. Numer IMEI mojego telefonu nie mieści się w formularzu
  7. Zapłaciłem za usługę! Gdzie znajdę kod Unlock lub Login?
  8. Ile będę czekał na kod?
  9. Dlaczego SIMLOCKi kodem tyle kosztują?
  10. What is Simlock?
  11. Czy usuwanie SIMLOCKa poprzez kod jest bezpieczene?
  12. Co gdy kod unlock nie zadziała?
  13. Co się stanie gdy wpiszę błedny kod?
  14. Czy wpisując kod mogę uszkodzić telefon?
  15. Jak złożyć reklamację?

    Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji. Reklamacje prosimy składać na adres mailowy info@simlock.pl. Podstawą do uwzględnienia reklamacji jest film (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

    1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

    2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

    • W przypadku programów działających na zasadzie Logi | Kredyty prosimy o przesłanie zrzutu programu (screen) z komunikatem błędu.
    • W przypadku iPhonów udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na odblokowanie. Reklamacje prosimy składać wraz z wynikiem sprawdzenia sieci.
       
  16. Czy istnieje możliwość ponownego założenia Simlocka za pomocą kodu?
  17. Po co usuwać Simlocka z telefonu?
  18. Co się stanie gdy nie będzie kodu?
  19. Dlaczego na niektóre kody muszę czekać nawet kilka dni?
  20. Czy strace gwarancje po wpisaniu kodu?
  21. Na podstawie jakich danych podawany jest kod?
  22. Dlaczego dla niektórych sieci nie ma kodów ?
  23. W motoroli po włożeniu obcej karty telefon nie prosi o wpisanie kodu specjalnego co zrobić ?
  24. Co zrobić gdy nie ma kodu Samsung?
  25. Wystawiacie faktury VAT?
  26. Gdzie znajdzę kod PRD w Blackberry ?