Kategorie
Pytania
- Co to jest IMEI i gdzie go znajdę?
- Jak sprawdzić stan licznika kodów w nokii ?
- Jak odczytać MEP w Blackberry?
- Jak wpisać kod unlock do telefonu?
- Jak sprawdzić kod operatora w nokii ?
- Numer IMEI mojego telefonu nie mieści się w formularzu
- Zapłaciłem za usługę! Gdzie znajdę kod Unlock lub Login?
- Ile będę czekał na kod?
- Dlaczego SIMLOCKi kodem tyle kosztują?
- What is Simlock?
- Czy usuwanie SIMLOCKa poprzez kod jest bezpieczene?
- Co gdy kod unlock nie zadziała?
- Co się stanie gdy wpiszę błedny kod?
- Czy wpisując kod mogę uszkodzić telefon?
- Jak złożyć reklamację?
Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji. Reklamacje prosimy składać na adres mailowy info@simlock.pl. Podstawą do uwzględnienia reklamacji jest film (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:
1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.
2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.
- W przypadku programów działających na zasadzie Logi | Kredyty prosimy o przesłanie zrzutu programu (screen) z komunikatem błędu.
- W przypadku iPhonów udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na odblokowanie. Reklamacje prosimy składać wraz z wynikiem sprawdzenia sieci.
- Czy istnieje możliwość ponownego założenia Simlocka za pomocą kodu?
- Po co usuwać Simlocka z telefonu?
- Co się stanie gdy nie będzie kodu?
- Dlaczego na niektóre kody muszę czekać nawet kilka dni?
- Czy strace gwarancje po wpisaniu kodu?
- Na podstawie jakich danych podawany jest kod?
- Dlaczego dla niektórych sieci nie ma kodów ?
- W motoroli po włożeniu obcej karty telefon nie prosi o wpisanie kodu specjalnego co zrobić ?
- Co zrobić gdy nie ma kodu Samsung?
- Wystawiacie faktury VAT?
- Gdzie znajdzę kod PRD w Blackberry ?