- Simlock APPLE iPhone 11
- Simlock APPLE iPhone 11 Pro
- Simlock APPLE iPhone 11 Pro Max
- Simlock APPLE iPhone 3G
- Simlock APPLE iPhone 3GS
- Simlock APPLE iPhone 4
- Simlock APPLE iPhone 4 8GB
- Simlock APPLE iPhone 4S
- Simlock APPLE iPhone 5
- Simlock APPLE iPhone 5C
- Simlock APPLE iPhone 5S
- Simlock APPLE iPhone 6
- Simlock APPLE iPhone 6 Plus
- Simlock APPLE iPhone 6S
- Simlock APPLE iPhone 6S Plus
- Simlock APPLE iPhone 7
- Simlock APPLE iPhone 7 Plus
- Simlock APPLE iPhone 8
- Simlock APPLE iPhone 8 Plus
- Simlock APPLE iPhone SE
- Simlock APPLE iPhone X
- Simlock APPLE iPhone Xr
- Simlock APPLE iPhone Xs
- Simlock APPLE iPhone Xs Max
Simlock iPhone Verizon USA
Telefon: APPLE iPhone Xr
Jest to fabryczne, trwałe odblokowanie telefonów iPhone 2G / 3G / 3GS / 4 / 4S / 5 / 5s / 5c / 6 / 6+ / 6s / 6s+ / SE / 7 / 7+ / 8 / 8+ / X / Xr / Xs / Xs max / 11 / 11 Pro / 11 Pro Max max pochodzących z sieci Verizon USA. Dla telefonów nie będących na czarnej liście.
Zdjęcie simlocka odbywa się na podstawie numeru IMEI.
Ważne. Przed złożeniem zamówienia koniecznie przeczytaj:
- Zamów tą usługę tylko, jeśli Twój iPhone pochodzi z sieci Verizon USA. Nie zwracamy kosztów w przypadku podania błędnej sieci. Jeśli nie jesteś pewien z jakiej sieci pochodzi Twój iPhone zamów sprawdzenie sieci tutaj - Sprawdzenie sieci.
- WAŻNE: Telefony będące na czarnej liście (zgłoszone jako zagubione / skradzione) nie są obsługiwane!
- Numer seryjny IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
- Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)
UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl
Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?
Czas oczekiwania na odblokowanie dla tej usługi to od 3 do 10 dni roboczych. Zazwyczaj jest to ok 7 dni roboczych. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w niedziele / święta będzie się liczyć od najbliższego poniedziałku (lub następnego dnia roboczego po świętach).
UWAGA: Czasy odblokowania dla iPhone mogą ulec zmianie tzn nieznacznie się wydłużyć. Nie mamy wtedy możliwości anulowania zamówienia. 99% zamówień jest jednak realizowana w średnim czasie podanym powyżej.
Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?
Otrzymasz od nas potwierdzenie, że iPhone jest gotowy do zdjęcia simlocka. Telefony marki iPhone nie są odblokowywane kodem.
Jak odblokować iPhona po zrealizowaniu zamówienia:
- Włącz telefon z nieobsługiwaną kartą sim
- Na komputerze z dostępem do internetu zainstaluj a następnie uruchom aplikację iTunes
- Podłącz telefon do komputera kablem USB
- Po wykryciu urządzenie przez iTunes rozpocznie się proces odblokowania, który potrwa od kilkunastu sekund do kilku minut (zależne od prędkości łącza internetowego)
- Proces zdjęcia blokady zakończy się komunikatem "Odblokowanie telefonu zakończyło się powodzeniem" - lub inny w zależności od języka i wersji iTunes.
Czasami w celu synchronizacji wystarczy po prostu włączyć w telefonie wi-fi i poczekać kilkanaście sekund (do kilku minut).
Jeżeli sposoby opisane poniżej nie dają rezultatu należy zrobić w telefonie tzw restore czyli przywrócić domyślne ustawienia.
Czy po odblokowaniu będę mógł używać swojego iPhone z dowolną kartą sim?
Tak, jest to trwałe zdjęcie blokady simlock. Po odblokowaniu, w telefonie można używać dowolnej karty sim.
Czy trwałe odblokowanie telefonu spowoduje usunięcie usługi iCloud (Find my iPhone) ?
Nie! Odblokowanie i iCloud to są dwa różne zabezpieczenia. Nie usuwamy blokady iCloud - zdejmujemy blokadę simlock.
Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?
Nie. Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.
Dostałem komunikat o zrealizowaniu zamówienia, ale po synchronizacji iPhone nadal jest zablokowany. Co zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. W treści e-maila prosimy o zawarcie wyniku sprawdzenia sieci, które można zamówić tutaj - jeśli wynik sprawdzenie pokaże, że telefon jest nadal zablokowany to zwracamy koszty sprawdzania sieci i zgłaszamy IMEI do weryfikacji (ponowne odblokowanie).
Udzielamy rocznej gwarancji na odblokowanie telefonów marki iPhone (czas liczy się od daty zrealizowania zamówienia). Po tym czasie nie będziemy w stanie pomóc.
Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" i "Płatność anulowana / reklamowana" ?
"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety nie byliśmy w stanie odblokować Twojego iPhona (powód anulowania jest zazwyczaj podany w szczegółach zamówienia). Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.
Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?
Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".