79,00 PLN

Simlock kodem: LG

Simlock LG Optimus Vu 3

Telefon: LG Optimus Vu 3

Czas realizacji: od 10m do 24h (przeważnie 60m)
Nasi klienci ocenili tą usługę średnio na 4,8/5

 

 

Jest to usługa polegająca na wygenerowaniu kodów do odblokowania telefonów LG.

Kody generowane są na podstawie numeru IMEI.

 

 

 

 

 

Ważne. Przed złożeniem zamówienia przeczytaj:

  • UWAGA: Sprawdź czy jest możliwość wpisania kodu w telefonie! (poniżej instrukcja). Nie zwracamy kosztów w wypadku braku takiej możliwości!
  • Numer IMEI sprawdzisz w telefonie poprzez wybranie na klawiaturze *#06#
  • Wszystkie pozostałe niezbędne informacje znajdziesz poniżej (pytania i odpowiedzi)

UWAGA: Nie działają na stronie szybkie płatności. W tym momencie możliwe jest jedynie doładowanie konta prepaid (konto przedpłat - można z niego opłacić zamówienie) bezpośrednim przelewem na konto bankowe. W tym celu prosimy o kontakt mailowy - info@simlock.pl

 

Podaj numer telefonu w formacie 48XXXXXXXXX (bez spacji) jeśli chcesz być powiadomiony SMS-em o realizacji zamówienia, jeśli nie - pozostaw puste

 

Najczęściej zadawane pytania - prosimy o przeczytanie:
 

Ile będę czekał na zrealizowanie zamówienia?

Czas oczekiwania na wygenerowanie kodu dla tej usługi to od 10 minut do 24 godzin. Zazwyczaj jest to kilkanaście minut. Czas oczekiwania dla zamówień złożonych w weekendy / święta mogą się wydłużyć.

Co konkretnie dostanę po zrealizowaniu zamówienia?

Zazwyczaj będzie to 5 kodów: NCK, NSCK, SPCK, CPCK, SIMCK. W 99,9% przypadków do odblokowania telefonu wystarczy użyć kodu NCK (Network Code) - odblokowuje on sieć.

Jak wpisać kod w telefonie?

  1. Włącz telefon z kartą SIM która w nim nie działa (z innej sieci),
  2. Gdy pojawi się pole do wpisania kodu wprowadź kod NCK który otrzymałeś od nas,
  3. Zaakceptuj go, telefon jest już bez simlocka

lub

  1. Włącz telefon z oryginalną kartą SIM (karta sim z sieci, z której telefon pochodzi),
  2. Wpisz kod PIN jeśli jest na karcie sim,
  3. Wpisz sekwencję 2945#*XXX# lub 2945#*71001#, w tym xxx - to cyfry modelu telefonu (jeśli np jest to E460 to wpisujemy 2495#*460#),
  4. Gdy pojawi się okno menu wybierz opcję blokada sieci,
  5. Wpisz kod NCK otrzymany od nas i zaakceptuj go.

Czy mogę anulować zamówienie gdy jest już opłacone i w realizacji?

Większość z naszych usług jest realizowana automatycznie zaraz po zaksięgowaniu się wpłaty dlatego nie mamy możliwości anulowania zamówienia jeśli jest już w realizacji.

Co oznaczają komunikaty "Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto"  i "Płatność anulowana / reklamowana" ?

"Brak kodu u dostawcy kwota zwrócona na konto" - Niestety brak kodu w bazie do podanego numeru imei. Transakcja zostanie anulowana i kwota powróci na konto, z którego była wpłata.
"Płatność anulowana / reklamowana" - nie byliśmy w stanie odblokować Twojego telefonu, pieniądze zostały zwrócone na konto, z którego była wpłata. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni roboczych.

Kody nie działają, co wtedy?

Prosimy o kontakt w celu weryfikacji lub ewentualnej pomocy. Jeśli to nie pomoże będziemy prosili o nagranie filmu (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą), na którym widoczne będą:

1. Generowanie nr IMEI telefonu- należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#.

2. Moment wpisywania kodu unlock oraz komunikat ewentualnego błędu.

Każdy użytkownik strony www.simlock.pl ma 30 dni (od daty zrealizowania zamówienia) na złożenie reklamacji.

Absolutnie nie zwracamy kosztów w przypadkach, gdy:

  • Wybrana jest błędna usługa lub podane są błędne dane
  • Nie ma możliwości wpisania kodu w telefonie. Prosimy sprawdzić to przed zakupem kodów.

 

Płaciłem za pomocą Paypal a status mojego zamówienia to "w weryfikacji". Co zrobić?

Jeśli adres mailowy, który podałeś przy rejestracji różni się od Twojego Paypal ID dostaniesz od nas automatyczny e-mail  z linkiem (wysłany na adres paypalowy), w który należy kliknąć aby dokończyć proces płatności - status Twojego zamówienia zmieni się wtedy na "opłacone". Czasami e-mail od nas trafia do folderu SPAM - prosimy o sprawdzenie. Jeśli nie dostałeś takiego e-maila prosimy o kontakt, sprawdzimy płatność i zmienimy status zamówienia "ręcznie".

Komentarze (489):

  • 2024-06-06 Devidpc PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Polecam
  • 2019-12-20 ziedariu PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Świetna sprawa nie dość ze czas oczekiwania około 10 minut to jeszcze taka cena !!! Pytałem w sklepie koszt ściągnięcia simlocka to około 80 zł .. polecam i dzięki za pomoc 😊
  • 2019-12-15 grzesgrzesgrzes PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Simlock zdjęty bez problemu :-)
  • 2019-11-05 ast385 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    szybko i poprawnie
  • 2019-10-21 sebwis PL (ocena: Rewelacja (5)):
    działa!
  • 2019-10-19 m4adadji US (ocena: Rewelacja (5)):
    Fast and good service
  • 2019-09-03 Danniel90 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Jestem bardzo zadowolony! Kody wysłane w ciągu 15 min, Wszystko działa.
  • 2019-07-30 wykrywacz1 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    10 Minut i wszystko OK.
  • 2019-07-26 dasBlau PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Hej, kod otrzymałem na maila po 10 minutach. Wpisałem pierwszy z listy i mogę cieszyć się nowym telefonem! Super! Polecam!
  • 2019-07-19 linux7 PL (ocena: Rewelacja (5)):
    Szybko, skutecznie,prosto. Pozdrawiam